четвъртък, 19 юни 2014 г.

Кейти подкрепя образованието по време на нейното турне в САЩ (13/06)

Тъй като Кейти Пери се завръща да покори щатите от северната част на своето Prismatic World Tour, тя отвръща на тежкатач работа която я води до тук, и се приготвя да се отблагодари.

„Аз съм американско момиче което имаше мечта която се сбъдна от нищото – а това наистина е американска мечта”, казва Пери. „Ще бъда щастлива ако давам пример на другите и да им давам вдъхновение да постигнат целите си”.

29-годишната поп звезда е повече от вдъхноцение – тя е пример за подръжание като помага на американските учители.Тя дори прави дарение от 1 милион долара за да подпомогне училищните проекти през годината. Тя също кани феновете си да се включат в инициативата „Make Roar Happen” на DonorsChoose.org, където те могат да правят дарения дори и от 1 долар.

„Аз наистина вярвам че знанието е сила, ней-вече за жените”, казва тя на интервю. „Имам чувството че образованието ни ни прави по уверени.”

Пери казва че, въпреки че „нямала перфектното образование”, тя го получава сега като ходи по музеи и национални паркове докато е на път.

Реших че вместо да обикалаям по магазините и да си купувам дрехи, докато обикалям света, ще се образовам.” казва тя. Пери и групата и се надяват да посетят всеки национален парк във всеки един от четирдесет и шестте града които ще посети докато е на турнето си в Северна Америка, което започва на 22 юни в Ралейг, Северна Каролина. Те също планират и да се отбият и до Доливуд в Тенеси.

Кейти с удоволствие се захваща с начинанието „Make Roar Happen” защото много от нейните фенове са ученици. Но тя не позволява нейното поведение да бъде модел за подражание.
„Наясно съм че хората гледат какво правя, но се надявам че е по-скоро вдъхновение, а не взимат решенията които и аз, а решават сами, защото човек не бива да живее живота си по този начин като се ръководи от изборите на другите.” казва Кейти. „Но все пак се надявам да се вдъхновяват от усилената ми работа, амбицията ми и почтеността ми.”

Пери ще бъде на път през октомври преди да тръгне за Европа следващата година. Дали бифшата жена  на Ръсел Бранд и приятелка на Джон Майер, се наслаждава на това да е сама като обикаля света?


„Наслаждавам се на настоящето.”казва Пери „Наслаждавам се и живея за мига.”

Няма коментари:

Публикуване на коментар